Často kladené dotazy (FAQ)

  • Nejpozději 3 měsíce před koncem doby platnosti úrokové sazby (fixace) obdrží klient dopis s nabídkou úrokové sazby ve více variantách, ze kterých si klient může vybrat z několika období (fixací). Nereaguje-li na tento dopis, bude nastavena bankou úroková sazba na stejnou dobu (fixaci) jakou platila předchozí úroková sazba.

  • Podrobnosti najdete na produktových stranách.

    Naši certifikovaní finanční poradci Vám pomohou s výběrem, nastavením a sjednáním nejvhodnějšího produktu dle Vaší aktuální situace.

  • Adresu můžete jednoduše změnit u našich finančních poradců nebo zavolejte na zákaznické centrum, telefonní číslo 257 092 111. Zkontrolujeme, zda na Vás máme aktuální e-mailovou adresu a pošleme Vám formulář, na základě kterého lze provést změnu kontaktních údajů přes e-mail.

    • Po zpracování žádosti o uzavření smlouvy o produktu Vám zašleme na kontaktní adresu dopis obsahující: Smlouvu o zvoleném produktu s číslem Vašeho účtu, průvodní dopis, Všeobecné obchodní podmínky, Produktové podmínky, Podmínky pro elektronické bankovnictví, Sazebník a úrokový lístek.
    • Podepsanou smlouvu zašlete nejlépe do 14 dnů spolu s dokumenty: kopií dvou dokladů totožnosti + kopií výpisu z registračního účtu nebo kopii smlouvy o účtu, který uvádíte jako registrační účet (nesmí být starší než 3 měsíce). Účet musí být veden na Vaše jméno.
    • Jakmile obdržíme podepsanou Smlouvu o zvoleném produktu (zvolených produktech) a ostatní požadované dokumenty, zašleme Vám „Potvrzení o uzavření produktu“, kde rovněž najdete své klientské číslo. Toto číslo je jedním ze zabezpečovacích prvků potřebných pro aktivaci a obsluhu Vaší Internet banky, pomocí níž ovládáte své vložené finanční prostředky. Podrobný popis pro aktivaci Internet banky najdete v Manuálu pro používání Internet banky, který je umístěn na našich internetových stránkách ZDE.
    • K tomu, abyste mohli zvolený produkt nebo produkty začít obsluhovat a zároveň splnili všechny podmínky k uzavření smlouvy o zvoleném produktu, je nutné první vklad z Vašeho registračního účtu. Dokud nebude první platba ze zvoleného registračního účtu na účet Wüstenrot hypoteční banka a.s. připsána, bude Váš přístup do aplikace Internet banky pouze pasivní.
  • Pokud smlouvu o stavebním spoření ukončíte předčasně, přijdete o veškerou státní podporu od začátku smlouvy. Úroky z Vašich vkladů a státní podpory Vám samozřejmě připíšeme. Za ukončení smlouvy před uplynutím vázací doby Vám zároveň naúčtujeme poplatek  ve výši 0,9 % z cílové částky.

  • Přidělení cílové částky znamená, že jste splnili podmínky pro získání řádného úvěru ze stavebního spoření. Jakmile podmínky přidělení splníte, dáme Vám vědět dopisem. Pokud máte zájem o úvěr, kterým lze řešit bytové potřeby, obraťte se prosím na naše finanční poradce.

    Pokud o úvěr nemáte zájem, berte dopis o přidělení pouze pro informaci.

    Podmínky pro přidělení cílové částky: 1. Spoříte alespoň dva roky 2. Dosáhli jste ohodnocovacího čísla více než 600 bodů (vzorec) 3. Naspoříte nejméně 40 % (tarify OF), nebo 50 % (tarify OS).

    • S finančním poradcem sepíšete žádost o produkt retailového bankovnictví a následně podepíšete smlouvu o uzavření zvoleného produktu.
    • Bezprostředně poté Vám zašleme „Potvrzení o uzavření smlouvy“, kde rovněž najdete své klientské číslo. Toto číslo je jedním ze zabezpečovacích prvků potřebných pro aktivaci a obsluhu Vaší Internet banky, pomocí níž ovládáte své vložené finanční prostředky. Podrobný popis pro aktivaci Internet banky najdete v Manuálu pro používání Internet banky, který je umístěn na našich internetových stránkách ZDE.
    • Dokud nebude první platba na účet Wüstenrot hypoteční banka a.s. připsána, bude Váš přístup do aplikace Internet banky pouze pasivní.
  • Osobní identifikační číslo (PIN) najdete v dopise, kterým jsme potvrdili uzavření Vaší smlouvy a který jsme Vám poslali hned po jejím uzavření. Pokud nemůžete PIN najít, nic se neděje. Stačí zavolat na zákaznické centrum, telefonní číslo 257 092 111, pošleme Vám nový PIN.

  • Při schválení překlenovacího úvěru Vám založíme také stavební spoření. Bez něj byste překlenovací úvěr nemohli získat. Na stavebko si tak na začátku spoříte a současně splácíte úroky z překlenovacího úvěru. Po splnění potřebných podmínek, najdete je níže, dojde k takzvanému překlopení překlenovacího úvěru na řádný úvěr. To znamená, že se stavební spoření ukončí, uspořené finance se použijí na splacení části úvěru a vy pak splácíte už jen zbývající částku s ještě výhodnější úrokovou sazbou.

  • Žádost je potřeba podat přes e-mail kontakt@wuestenrot.cz, kde uveďte prosím: číslo smlouvy a souhlas s poplatkem dle platného Sazebníku (200 Kč). Následně Vám dokument vystavíme a zašleme písemně na Vaší adresu poštou.

Máte dotaz? Zavoláme Vám.

x

* Povinné pole

Stisknutím tlačítka „Odeslat formulář“ vyjadřujete svůj souhlas s tím, že Vás budeme kontaktovat za účelem poradenství ohledně našich produktů. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat. Bližší informace o zpracování osobních údajů najdete zde.

Naše kanceláře

Naši poradci

Online rádce

Zdravím Vás, jsem Ü rádce a pomůžu Vám s výběrem správného řešení přímo pro Vás.

A to vše online a hned bez čekání.