Často kladené dotazy (FAQ) - obecné

  • Adresu můžete jednoduše změnit u našich finančních poradců nebo zavolejte na zákaznické centrum, telefonní číslo 257 092 111. Zkontrolujeme, zda na Vás máme aktuální e-mailovou adresu a pošleme Vám formulář, na základě kterého lze provést změnu kontaktních údajů přes e-mail.

  • Osobní identifikační číslo (PIN) najdete v dopise, kterým jsme potvrdili uzavření Vaší smlouvy a který jsme Vám poslali hned po jejím uzavření. Pokud nemůžete PIN najít, nic se neděje. Stačí zavolat na zákaznické centrum, telefonní číslo 257 092 111, pošleme Vám nový PIN.

  • Když se přihlásíte pomocí čísla smlouvy a PINu, je potřeba zvolit Přehled smluv. Na konci řádku se smlouvou je ikona lupy. Když na ni kliknete, dostanete se do detailu smlouvy a zvolíte záložku Výpis.

    Výpis si můžete stáhnout a vytisknout. Na poslední straně výpisu najdete Potvrzení o zaplacených úrocích (pokud máte úvěr na financování bytových potřeb).

  • Elektronické výpisy Vám každý rok ukládáme do Portálu pro klienty a poradce. Přihlásit se můžete zde - https://pkp.wuestenrot.cz/PKP/Login.aspx. Budete potřebovat číslo smlouvy a osobní identifikační číslo (PIN).