Kontakty centrála

Wüstenrot

  • Centrála: Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4
  • Zákaznická linka: +420 257 092 111
  • E-mail: kontakt@wuestenrot.cz

V případě, že se na naše pracovníky obracíte s požadavkem na konkrétní informaci týkající se Vaší smlouvy, je nutné vždy sdělit Váš PIN.

  • Naši odborní finanční poradci vám pomohou najít a nastavit nejlepší řešení dle vašich aktuálních potřeb.

  • Vyberte si kancelář, kde se s námi chcete potkat.

  • Společnosti skupiny Wüstenrot a jejich orgány.

    Přejít na detail

  • Společnost: Bankovní spojení - pro platby klientů Bankovní spojení - provozní účet
    Wüstenrot - stavební spořitelna a.s. číslo smlouvy / 7970 34200 / 7970
    Wüstenrot hypoteční banka a.s. číslo smlouvy / 7980 34235 / 7980

    Platební instrukce pro platby ze zahraničí

  • Zákaznická linka: +420 257 092 111

     

    Provozní doba

    • Po-Čt: 8:00-17:30
    • Pá: 8:00-16:30

     

    Změna provozní doby v době svátků

    • 23.12. 08:00-15:00
    • 27.12. 08:00-15:00
    • 30.12. 08:00-15:00
    • 31.12. 08:00-12:00
  • Potřebujete ocenit nemovitost? Doporučíme Vám vhodného odhadce nemovitostí.

  • Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4

     

    Provozní doba

    • Po-Čt: 9:00-12:00, 13:00-17:00
    • Pá: 9:00-12:00, 13:00-15:00

     

    Změna provozní doby v době svátků

    • 31.12. 9:00-12:00, 13:00-15:00

     

    Vklady v hotovosti na účty stavebního spoření prostřednictvím obchodních partnerů

  • Mgr. Blanka Hronová

    • Adresa: Wüstenrot, Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4
    • Tel.: +420 257 092 403
    • Na stížnost bude odpovězeno elektronicky pouze v případě, že e-mail odesílatele je evidován u smlouvy jako e-mail komunikační. Jinak bude odpověď odeslána poštou na korespondenční adresu. V případě požadavku na zavedení komunikačního e-mailu, kontaktujte naše klientské centrum.
    • E-mail: stiznosti@wuestenrot.cz
    • Online: formulář k podání reklamace a/nebo stížnosti

     

    Subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:

     

    Platforma pro řešení spotřebitelských sporů online:

  • Mimosoudní oddělení

    řešení opožděných splátek, upomínek, splátkové dohody, odklad, SMS apod.

     

    Soudní oddělení

    řešení platebních rozkazů, žalob, insolvence, exekuce apod.

     

    Změna provozní doby v době svátků

    • 23.12. 08:00-15:00
    • 27.12. 08:00-15:00
    • 30.12. 08:00-15:00
    • 31.12. 08:00-12:00
    • 2.1. 08:00-17:00
    • 3.1. 08:00-15:00

     

    Kontaktní formulář

    Využijte kontaktní formulář pro řešení opožděných splátek a upomínek.

  • Jste finančním poradcem? Jste samostatným zprostředkovatelem (tj. makléřem)? Zprostředkováváte úvěry? Pokud Vás zaujaly naše produkty a chtěli byste se podílet na jejich úspěšném prodeji, staňte se našimi partnery! Pro navázání externí spolupráce stačí stáhnout, vyplnit a zaslat přiložený formulář na e-mailovou adresu
    eoc-partners@wuestenrot.cz. V případě, že se chcete stát finančním poradcem interní obchodní sítě, klikněte zde. Následně budete kontaktováni zástupcem naší společnosti, který s vámi dohodne další postup.

     

    Soubory ke stažení

    Karta externího obchodního partnera (xlsx, 66 kB)

­

Kontaktní formulář

Nechte nám kontakt a my Vám zavoláme.

* Povinné pole

Stisknutím tlačítka „Odeslat formulář“ vyjadřujete svůj souhlas s tím, že Vás budeme kontaktovat za účelem poradenství ohledně našich produktů. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat. Bližší informace o zpracování osobních údajů najdete zde.