Chceme, aby nás naše práce bavila

Stavíme na tradici

Naši historii píšeme již téměř 100 let. V roce 1921, v době poválečné bytové nouze v Německu, založil Georg Kropp v obci Wüstenrot spolek „Společenství přátel“. Základní myšlenkou „Společenství“ bylo financování vlastních domů a bytů formou kolektivního spoření. Tak vznikla první stavební spořitelna, která svým členům pomáhala rychle a jednoduše získat potřebné finanční prostředky na bydlení.

Z malého spolku se v průběhu let vyvinula finanční společnost a místo několika desítek členů důvěřují principu stavebního spoření miliony klientů.
Wüstenrot položil základy stavebního spoření ve světě. Věnuje se tomuto segmentu téměř 100 let a po celou tu dobu sjednoceně pod jedním principem, pomáhat svým zákazníkům ke zvýšení životního standardu. To děláme dodnes. Jsme orientovaní na bydlení. Pomáháme lidem splnit si jejich sen o vlastním bydlení.

ilustrativní obrázek k článku Stavíme na tradici

 

ilustrativní obrázek k článku Spolupráce je pro nás klíčem k úspěchu

Spolupráce je pro nás klíčem k úspěchu

Jsme úspěšní v segmentu bydlení. Když děláte rozhodnutí na celý život, nestačí vám aplikace, ale chcete poradit. A to od někoho, komu důvěřujete, že vám poradí dobře. Wüstenrot má ve své DNA partnerství a péči o lidi. A není tomu jinak ani v případě vlastních zaměstnanců.

Wüstenrot, to není jen stabilita, jistota a dlouholetá tradice. Vždy se budeme snažit o to, abyste ani na okamžik nezapochybovali, že lidé jsou pro nás to nejdůležitější. Uvědomujeme si, že úspěch celé firmy závisí na tom, jak úspěšní jsou lidé, kteří v ní pracují. Vytváříme prostor pro naplňování osobních i firemních cílů.

 

Věříme, že když se k našim lidem chováme slušně a s respektem, chovají se oni slušně k našim zákazníkům.
Hanuš Thein, výkonný ředitel pro obchod a marketing

Důvěra

Ideálem každého z nás je firemní prostředí, kde si můžeme důvěřovat. Snažíme se, aby důvěra byla vedle odpovědnosti hlavním z pilířů naší firemní kultury. Jedině tak jsme schopni plnit náročné cíle, naplňovat odvážné vize a být schopni sebereflexe, která nám pomáhá rychle aktualizovat naše strategie.

Kuráž

My jsme zakladatelé stavebního spoření. Přinesli jsme na trh produkt, který pomáhá generacím dosáhnout na vlastní sny. Našim cílem je dvojnásobný růst a toho nelze dosáhnout bez inovací. Odvahu inovovat máme dnes více než kdy před tím.

Příležitosti

S novým vedením jsme si nastavili nový kurs a ten směřuje daleko za hranice současných výsledků. Nyní k nám přichází lidé, kteří mají enormní chuť věnovat se rozvoji a růstu. Společně s profesionály, kteří stojí za dosavadním úspěchem Wüstenrotu a kteří jsou absolutní špičkou v oboru, jsme připraveni na náročné úkoly a cíle.

Teď je ten správný čas přidat se k nám!

Kdy jindy než dnes. Zúročujeme dlouholeté zkušenosti na trhu a měníme Wüstenrot. Jsme přesvědčeni, že Wüstenrot je firmou, která má potenciál k růstu a rozvoji. Stačí se jen chopit příležitosti s odhodláním a novou strategií.
Jsme firmou orientovanou na lidi. Naše produkty pomáhají klientům plnit vlastní sny o bydlení, a to dává naší práci smysl. Zaměřujeme se na to, abychom ve Wüstenrotu vytvořili prostředí, které podporuje potenciál, inovace a spolupráci.
Více se zaměřujeme na naší firemní kulturu, která je postavená na dlouholetých hodnotách rodinné firmy. Nabízíme lidem jistotu zavedené značky, ale zároveň v nich podporujeme odvahu přicházet s novými nápady a hledat neotřelé cesty.

 

Mně přijde skvělé to odhodlání do toho šlápnout. Vychází to hodně z nového představenstva, které nastavuje nový směr. Ve Wüstenrotu je chuť do lidí investovat.
Roman Vršecký, HR Business Partner

 

ilustrativní obrázek k článku Teď je ten správný čas přidat se k nám!

Týmovost

Ve Wüstenrotu potkáte lidi, kteří jsou ochotni vám pomoci, podpoří vás. Wüstenrot vždy stavěl na lidech. Nejsme mašinerie procesů, ale firma, kde se názor jednotlivců počítá a kde se lidé k sobě chovají s respektem, přátelsky a slušně.
Jsme tak akorát velcí, abychom rozvíjeli naší pozici na trhu a zároveň stále tak malí, abychom udrželi týmovou atmosféru.

Odhodlání

Nyní najdete ve Wüstenrotu odhodlání k růstu. Přichází k nám lidé, kterým se líbí potenciál firmy a vidí v něm velké příležitosti, jak zúročit dosavadní zkušenosti z trhu a postavit před sebe náročné cíle.

Chceme zdvojnásobit náš tržní podíl a být lídrem v inovacích nejen produktu, ale i v zážitku klientů.

Naše motivace je jednoduchá, je jí spokojený zákazník, pro kterého bude Wüstenrot opravdovým partnerem na celý život.

Výsledky

Hledáme cesty, jak akcelerovat náš potenciál a urychlit růst. Velikost Wüstenrotu nám umožňuje detailně sledovat výsledek, být flexibilní a umět velmi pružně reagovat.
Uvnitř firmy nyní startuje mnoho projektů, které mají za cíl ještě vetší pružnost a akceleraci.
Řadu procesů budujeme od začátku, můžeme si proto dovolit je navrhovat tak, aby byly přínosem a ne brzdou. Chceme, aby veškerá naše činnost byla jednoduchá, transparentní a co nejefektivněji směřovala k naplnění našich cílů.

operátorka call centra

logo na recepci centrály Wüstenrotu

 

ilustrativní obrázek k článku Rozvoj jako součást strategie

Rozvoj jako součást strategie

Lidé jsou nejraději tam, kde mohou růst, proto připravujeme mnohem intenzivnější vzdělávání a programy pro jejich rozvoj.

Chceme se ještě více věnovat rozvoji naší obchodní sítě. Uvědomujeme si, že cílů dosáhneme jen díky těsnější spolupráci s finančními poradci. Uvnitř firmy chceme budovat kompetence a připravit se na budoucnost Wüstenrotu.
Intenzivní vzdělávání a efektivní rozvoj budou v blízké budoucnosti nejvýraznějšími benefity a klíčovými důvody, proč se přidat k Wüstenrotu. Abychom naplnili tento cíl, přichází k nám ti nejlepší lidé  na vzdělávání. Sdílíme jejich přesvědčení, že kvalitní vzdělávání je nedílnou součástí rozvojové strategie.

 

Věděl jsem, že Wüstenrot je malou bankou, což mi bylo příjemné. Mám rád, když můžu věci přímo ovlivňovat. Tady mají oddělení k sobě blíž a já můžu jít i za generálním ředitelem a vím, že mi věnuje pozornost. Moje očekávání byla taková firma, kde budu přínosem a ne jen jedním pěšákem v poli, a to se mi naplnilo.
Tomáš Sláma, Key Account Manager

21. století

Poradce 21. století si představujeme tak, že má od nás výraznou technologickou i personální podporu. Zvládá se dobře pohybovat v digitálním prostředí a my mu díky našim systémům pomůžeme velmi výrazně zkrátit reakční časy.
Bude tak mít ještě více času na svého klienta, kterému bude schopen velmi rychle sdělit všechny potřebné informace a splnit jeho požadavky. Proto připravujeme také koncept nových poboček, které tento cíl ještě více podpoří.

Chystáme se velmi výrazně investovat do zákaznického zážitku.

Váš rozvoj

Uvědomujeme si, že atraktivní rozvoj se čím dál tím víc stává výrazným benefitem. Víme, že o svém vzdělání chtějí mladí lidé často rozhodovat sami a nechtějí se spoléhat na interní nabídku školení. Proto kombinujeme oba přístupy.

Na straně jedné pracujeme na kvalitě našeho interního vzdělávání, na straně druhé chceme výrazně podporovat vzdělání externí.
Jazyky, digitální nástroje, efektivita. Na vašem rozvoji nám záleží.

Jistota

Lidé se nejlépe rozvíjejí, když mají za svými zády silnou značku a stabilní společnost. To Wüstenrot nabízí již 26 let.
Work-life balance pro nás není jen prázdným pojmem. Zaleží nám na tom, aby naši lidé měli co nejlepší podmínky pro svůj rozvoj a kvalitní práci a vedle toho se mohli věnovat svým rodinám, zájmům a koníčkům.
Najdete u nás zázemí, stabilitu, kvalitní tým, dobré vedení a prostor pro vaše názory a nápady. To vše nám umožňuje již 26 let úspěšného působení na trhu.

My máme kam růst.
Přidejte se

Jedna z výhod našeho zaměření i pozice na trhu je, že máme před sebou moře možností, kam růst. Dlouho jsme se spokojili s naší pozicí na trhu a dělalo nám radost, že naši klienti jsou loajální a oceňují náš přístup. To jsou dobré základy, na kterých můžeme stavět. Ale svět kolem nás se mění a my vidíme příležitosti, na které si můžeme sáhnout.

Umíme zkombinovat výhody banky a stavební spořitelny, tak abychom klientům nabídli vždy to nejlepší řešení, které oba světy nabízejí. Je to zároveň i prostor pro inovace a modernizaci.
S tím souvisí i náš přístup. Jsme přesvědčeni, že naši poradci mají naprosto pevnou pozici v naší strategii. Jiné firmy se snaží zefektivnit na úkor zákaznického zážitku, ale bydlení je rozhodnutí, ke kterému potřebujete víc než aplikaci… Proto jsme připraveni vytvořit nejkvalitnější poradenskou síť v Česku.

To ale neznamená, že se budeme držet slepě tradičních metod. Naopak i v této oblasti se otevírají možnosti, kterých chceme využít a které posunou zákaznický zážitek na další úroveň při zachování vysokého standardu.
Vážíme si svých zákazníků a uvědomujeme si, že našimi zákazníky jsou lidé, kteří dělají zásadní životní rozhodnutí. Na to nikdy nezapomínáme.

 

V minulosti byla firma orientovaná na stabilitu, úspory a tvorbu rezerv. Nyní se to otočilo více k investicím, rozvoji a k vetší kreativitě.
Marian Holub, produktový manažer

 

ilustrativní obrázek k článku My máme kam růst.
 Přidejte se

naše práce ve Wüstenrotu nás baví

Bavilo by vás s námi pracovat?

Koukněte na volné pozice, nebo nás kontaktujte.                  aktuálně volné pozice

Pošlete nám životopis, nebo se jen zeptejte na podrobnosti

Stisknutím tlačítka „Odeslat formulář“ vyjadřuji souhlas s tím, aby společnosti Wüstenrot – stavební spořitelna a.s., IČO: 471 15 289 a Wüstenrot hypoteční banka a.s., IČO: 267 47 154 osobní údaje mnou uvedené v tomto kontaktním formuláři zpracovávaly pro účel náboru spolupracovníků na nové či uvolněné pracovní pozice (Recruitment), a to po dobu dvou let od udělení tohoto souhlasu. Souhlas je možné kdykoli odvolat. Rovněž potvrzuji, že jsem se seznámil/a s podmínkami zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání dostupnými na https://www.wuestenrot.cz/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju/zamestnanec (v případě, že mám zájem o zaměstnaneckou pozici), resp. s podmínkami zpracování osobních údajů smluvních partnerů dostupnými na https://www.wuestenrot.cz/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju/smluvni-partner (v případě, že mám zájem stát se obchodním zástupcem).