Wüstenrot zabodoval na mezinárodním festivalu reklamy PIAF

2012 - Produktové spoty společně s tiskovými vizuály z kampaně na životní pojištění Wüstenrot ProSichr byly minulý týden oceněny bronzovou trofejí na III. Mezinárodním festivalu reklamy PIAF (www.piaf.cz ).

V kategorii „STORYTELLING“ zařadila mezinárodní porota na třetí místo produktové spoty Wüstenrotu (verze „Svědek“, „Hokej“ a „Táborníci“) společně s tiskovými vizuály z kampaně na životní pojištění ProSichr.

Kampaň probíhala od února do března 2012 a kromě klasických reklamních kanálů využila i netradiční nosiče – 3D reklamu na tramvajových zastávkách, polepy výtahů v nákupních centrech nebo přestupní stanice pražského metra.

Různé prvky kampaně, buď televizní spoty nebo tiskové vizuály, byly kladně hodnoceny také v marketingových médiích, např. v pravidelném hodnocení kampaní časopisu Marketing & Media nebo měsíčníku Strategie.

Naše originální televizní spoty si můžete prohlédnout ZDE.