Wüstenrot se v jarní kampani vydá na farmářské trhy

Praha 4. dubna 2018 – „S jarem roste chuť na změnu“ zní klíčový slogan road tour finanční skupiny Wüstenrot, která se na jaře zaměří na podporu produktu Půjčka ProBydlení. Právě díky ní se mohou potenciální i stávající klienti vrhnout do rekonstrukce či modernizace bydlení. Road tour bude probíhat v osmi vybraných městech v rámci farmářských trhů a odstartuje
6. dubna v Šumperku.

Návštěvníci se mohou na farmářských trzích těšit na moderní Wüstenrot domek s kuchyní a bohatý doprovodný program včetně populární moderátorské dvojice Pavel Cejnar a Markéta Hrubešová. „Kromě soutěží o mnoho zajímavých cen budeme pořádat také degustaci jídel pod taktovkou Markéty Hrubešové. Hlavní výhrou je nová kuchyně gorenje za 150 000 Kč. Vítězi soutěže zajistíme kompletní návrh, financování a instalaci nové kuchyňské linky včetně spotřebičů, také od značky gorenje,“ říká Pavlína Musilová, ředitelka marketingu a PR ve Wüstenrotu.

Jaro je obdobím znovuotevřených farmářských trhů, kde každý může poznat a ochutnat to nejlepší. „Vaření z kvalitních lokálních potravin v kombinaci s myšlenkou na rekonstrukci kuchyně je ideálním způsobem jak inspirovat návštěvníky a ukázat, jak dokáže Wüstenrot splnit jejich sny o lepším bydlení,“ dodává Musilová.

Nová kuchyně jako hlavní lákadlo
Pokud plánujete v nejbližším období pořídit novou kuchyni, je hlavní soutěž s Wüstenrotem přesně pro vás. Wüstenrot očekává, že se zájem o rekonstrukce bude i nadále zvyšovat, zejména kvůli vysokým cenám nemovitostí a stáří bytového fondu v České republice. Právě Půjčka ProBydlení má za cíl vyřešit lidem otázku financování. Zájemci o půjčku na koupi vlastního bydlení, jeho rekonstrukci a modernizaci nebo na pořízení družstevního bydlení navíc ušetří až do 30. června 2018 poplatek za uzavření smlouvy o stavebním spoření. Ten činí jedno procento z cílové částky, například u cílové částky 500 000 korun se jedná o 5 000 korun.

Půjčku ProBydlení lze využít nejen na její rekonstrukci, ale také na vybavení domácnosti či modernizaci bydlení. Také na střechu, bazén, garáž, zahradní domek, septik, zateplení fasády, ale i administrativní náklady. Podrobný přehled naleznete zde.

Road tour proběhne celkem v osmi vybraných městech:

  • Šumperk – 6. dubna
  • Beroun – 10. dubna
  • Karlovy Vary – 20. dubna
  • Břeclav – 11. května
  • Hradec Králové – 12. května
  • Plzeň – 13. května
  • Liberec – 17. května
  • Ivančice u Brna – 18. května

Wüstenrot na road tour spolupracuje s agenturou New Wave. Mediálním partnerem je Rádio Impuls, hlavní cenu do soutěže věnovala značka KUCHYNĚ gorenje.

Kontakty:

Jiří Janeček       
Wüstenrot        
tel.: 257 092 350, 603 424 129     
e-mail: jiri.janecek@wuestenrot.cz

Marek Vomočil
Native PR, s.r.o.
tel: 221 592 450, 734 572 970
e-mail: marek.vomocil@nativepr.cz