Wüstenrot startuje jarní kampaň

PRAHA  14. 3. 2011 – Finanční skupina Wüstenrot spustila 15. března jarní kampaň, která je zaměřena na podporu hypotečních úvěrů. Hlavní myšlenkou celé kampaně je : „Ve Wüstenrotu vás neoškubeme!“

PRAHA  14. 3. 2011 – Finanční skupina Wüstenrot spouští 15. března jarní kampaň, která je zaměřena na podporu hypotečních úvěrů. Hlavní myšlenkou celé kampaně je : „Ve Wüstenrotu vás neoškubeme!“ Nezveřejňujeme totiž úrokové sazby, na které klient nedosáhne a klienta ani nečekají nepříjemná překvapení ve formě skrytých poplatků. Wüstenrot zveřejňuje garantovanou úrokovou sazbu, která je ta „nejhorší“ možná. Klient tak může získat vždy jen lepší. 
Režisérem reklamního spotu byl Tomáš Bařina. (Román pro muže, Bobule atd.) Kreativní návrh dodal Jakub Hanzlíček ze Saatchi&Saatchi. Produkci zajistila firma Boogiefilms. 
Reklamní spot uvidí diváci Nova, Nova Cinema, Prima a Prima Cool. 
Jsou připraveny také radiové spoty, inzerce a PR články v tisku i na internetu a nechybějí ani speciální bannery. 
Facebookové stránky Wüstenrotu mají v rámci této kampaně zcela novou aplikaci s názvem iDesigner, kde si každý může navrhnout vlastní interiér a vyhrát zařízení v celkové hodnotě 140 000 Kč. 
 

Kontakt: 
Mgr. Kateřina Bílá, MBA – tisková mluvčí
tel.: 257 092 353, e-mail: katerina.bila@wuestenrot.cz