Wüstenrot startuje kampaň Chtějte víc

Praha, 1. 10. 2010 – Stavební spořitelna Wüstenrot zvýšila od 1. října úrokovou sazbu z vkladů stavebního spoření u nových smluv na 2,5 % ročně. V rámci akce Chtějte víc nabízí navíc dálniční známku na rok 2011 zdarma.

 

Pokud si klient v období od 1. října do 20. prosince uzavře stavební spoření s nejvyšším úročením na trhu na cílovou částku alespoň 250 000 korun a současně také povinné ručení s až 60 % bonusem za bezeškodní průběh na vozidlo do 3,5 t, získá dálniční známku na rok 2011 zdarma. 

Akce Chtějte víc a zvýšení úrokové sazby z úspor bude v maximální míře podpořeno reklamou, která je zacílena na klienty ve věku 20 až 60 let. Hlavní reklamní kampaň se uskuteční v říjnu a listopadu, a to 

v televizi na ČT 1, ČT 2, Nova, Nova Cinema a TV Barrandov, 
- v tisku – v denících MF DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Metro, v časopisech Ekonom,   Reflex, Týden, Profit, Glanc, motoristických časopisech Svět motorů a Grand Auto apod.
- v kinech Cinestar ve všech krajských městech
- na internetu - např. Novinky, Aktuálně, iDnes, Seznam, iHned, Měšec, Volný apod.


S podporou se počítá až do konce akce, a to především speciálním micrositovým webem, formou PR článků v tisku a na internetu apod. 

Nebude chybět ani rozsáhlá prezentace v  klientském časopise, který vyjde koncem října. 
Pro vybavení kanceláří  budou k dispozici plakáty.

Reklamní spot vychází z komunikačního konceptu loňského roku, kdy divákům představujeme Wüstenrot jako profesionála na finanční poradenství s dlouholetou tradicí. 



Kontakt: 
Mgr. Kateřina Bílá, MBA – tisková mluvčí
tel.: 257 092 353, e-mail: katerina.bila@wuestenrot.cz