Wüstenrot spustil kampaň na bydlení

novinky  o nás  tiskové zprávy

Společnost Wüstenrot v únoru spustila dvouměsíční kampaň na podporu úvěrů na bydlení. Chce upozornit na možnost nejdříve si v klidu zajistit finanční prostředky a až poté vybírat nemovitost ke koupi. Kampaň, za kterou stojí kreativní agentura Scholz and Friends a mediální agentura OMD, je nasazena do on-line, printu i outdooru.

Obrázek kampaňového motivu na úvěrySpolečnost Wüstenrot se doposud v marketingové komunikaci zaměřovala na prezentaci značky jako toho, kdo přináší řešení bydlení. V současné kampani s mottem Je radost plánovat lepší bydlení. O to větší, když si peníze zajistíme předem. jde více do hloubky a vyvrací jeden z častých mýtů, že na nemovitost si můžu půjčit až ve chvíli, kdy ji kupuji. „Cílem kampaně je klientům vysvětlit, že mají možnost si nejdříve v klidu vybrat ten nejlepší úvěr dopředu a teprve poté začít hledat vysněné bydlení a mít až dva roky na vyčerpání úvěru,“ vysvětluje šéfka marketingu Wüstenrotu Martina Lambert a dodává: „Produktů, které toto umožňují, je v nabídce Wüstenrotu více. Proto kampaň nepropaguje konkrétní produkt, ale zaměřuje se na vysvětlení výhod a principu úvěru 'dopředu'.“

Kampaň tak odkazuje na unikátní Hypotéku dopředu a překlenovací úvěr ze stavebního spoření Půjčka ProBydlení, kdy má klient, podle typu zvoleného úvěru, až dva roky na jeho čerpání. Finanční prostředky lze přitom využít i na rekonstrukci nebo refinancování úvěru.

Kreativní ztvárnění kampaně řešila agentura Scholz and Friends. Mediamix pak měla na starost agentura OMD. Kampaň běží v on-line a printu, setkat se s ní lze i v outdooru ve formě bigboardů, billboardů, CLV.

 

Martina Lambert
Wüstenrot
tel.: +420 602 333 682
e-mail: martina.lambert@wuestenrot.cz

Lucie Pech
Native PR, s.r.o. 
tel.: +420 731 615 033
e-mail: lucie.pech@nativepr.cz