Termínovaný vklad

Zhodnocení Vašich úspor s výhodnou úrokovou sazbou garantovanou po celou dobu trvání Vašeho vkladu.
Zavolejte mi
­
­
­

Hlavní výhody

  • jednorázový termínovaný vklad od 1 roku do 5 let dle volby klienta

  • bez nutnosti měnit banku

  • k termínovanému vkladu vedeme běžný účet zcela zdarma, vše bez poplatků

  • prostředky na termínovaný vklad jsou automaticky převedeny z běžného účtu, ke kterému je termínovaný vklad zřízen

  • snadná obsluha v internetovém bankovnictví nebo telefonicky

  • Minimální vklad činí 50 000 Kč.
  • Převod prostředků na termínovaný vklad musí proběhnout nejpozději do 30 dnů od uzavření smlouvy.
  • Úroky se připisují v den ukončení termínovaného vkladu a jsou spolu s úročenou částkou převedeny na běžný účet.
  • Výpis z termínovaného vkladu i běžného účtu je k dispozici v internetovém bankovnictví zdarma nebo poštou za poplatek.

Je to jednoduché a rychlé

Sjednat termínovaný vklad můžete online, po telefonu nebo s pomocí poradce.
Vklad si může založit fyzická osoba starší 18 let.
V případě uzavření smlouvy online nebo telefonicky, je nutné vlastnit alespoň jeden účet vedený v Kč u jiné banky v ČR.

 

K založení účtu online budete potřebovat:

  • platný občanský průkaz + druhý doklad totožnosti (cestovní pas, řidičský průkaz, rodný list, zbrojní průkaz, průkaz pojištěnce zdravotní pojišťovny nebo povolení k přechodnému/trvalému pobytu)
  • výpis z účtu nebo smlouvu o vedení účtu, který je veden na vaše jméno v jiné bance v ČR
  • Aby přístup k Vašemu účtu nezískal někdo s nekalými úmysly, potřebujeme vyplnit a zaslat žádost s Vaším úředně ověřeným podpisem. Formulář pro změnu telefonu pro zasílání autorizačního klíče je k dispozici ZDE - https://www.wuestenrot.cz/dokumenty#sporiciavkladove

  • Další otázky a odpovědi k retailovému bankovnictví najdete ZDE.

  • Prostředky na nově založený účet je možné zaslat až poté, co klient obdrží od banky „Potvrzení o uzavření smlouvy“. Obsahem tohoto dokumentu je klientské číslo, které je potřebné pro aktivaci Internet banky.

  • Stačí zavolat na zákaznické centrum - telefonní číslo 257 092 111. V hlasovém automatu vyberte volbu 4 - informace o spořicích účtech a s operátorem nastavíte nové heslo.

­

Máte dotaz?
Zavoláme Vám.

Přes telefon můžeme spolu vše vyřešit. Nebo se domluvíme na osobní schůzce.

* Povinné pole

Stisknutím tlačítka „Odeslat formulář“ vyjadřujete svůj souhlas s tím, že Vás budeme kontaktovat za účelem poradenství ohledně našich produktů. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat. Bližší informace o zpracování osobních údajů najdete zde.

Naše kanceláře

Naši poradci

Online rádce

Zdravím Vás, jsem Ü rádce a pomůžu Vám s výběrem správného řešení přímo pro Vás.

A to vše online a hned bez čekání.